piątek, 11 października 2013

drzewo...

Odebrałam wczoraj z pracowni obraz - kafel - dekor  (nie wiem jak to dokładnie nazwać) i muszę przyznać że jestem bardzo zadowolona:))) 
zagłębienia liści bardzo ładnie zróżnicowały tonacje kolorystyczną szkliwa przez co końcowy efekt wydaje się być ciekawszy...  i niby napisałam że to końcowy efekt a tu ostatecznie końca jeszcze nie ma...  u mnie to dopiero połowa pracy bo jako bazy pod spód użyje deski... zabejcowana, nawoskowana decha stworzy taką naturalna ramę i dopełni całości... mniej więcej będę starała się kolorystycznie osiągnąć zbliżony efekt jak ten na zdjęciu... choć... jeszcze brąz za mną chodzi... jaki kolor wygra  i jak to wyjdzie pokaże niebawem:) 

Wymiary dekoru szer. 15cm x wys. 23cm





4 komentarze:

  1. przepiękne te drzewo, naprawdę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne :) Uwielbiam motyw drzewa!
    Piękna ta Twoja ceramika, chętnie zostanę tu na dłużej :))
    Pozdrawiam,
    Nev.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię gościć:)) wkrótce kolejne odsłony dekorów z drzewem w roli głównej więc zapraszam do zaglądania:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...